FSB Gladsaxe - Forside
  • FSB Gladsaxe
    • Om FSB Gladsaxe
    • Repræsentantskab
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
      • Tilfredshedsundersøgelsen - en glad vinder
      • SMS Service
      • Afdelingsmøde - forslagsskema
      • Indeklima
      • Ny digital besøgstjeneste
      • Vejledning til afdelingsmødereferat
      • Fuldmagt til afdelingsmøde
      • Dit afdelingsmøde kan være aflyst
      • Informations- og afdelingsmøder i Torvegård er udskudt
      • COVID-19 - NYE RETNINGSLINJER I DIN AFDELING
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhus
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
  • FSB Gladsaxe
    • Om FSB Gladsaxe
    • Repræsentantskab
    • Organisationsbestyrelse
    • Nyheder
    • Artikler
    • Udbud
    • Sommerhus
  • Dokumenter
  • Søg Bolig
  • Log På
Velkommen til FSB Gladsaxes hjemmeside. Vi håber I får glæde af den. Læs om FSB Gladsaxe
  • print
  • Forside
  • Artikler
  • FSB Gladsaxe
  • Nyheder
  • COVID-19 - NYE RETNINGSLINJER I DIN AFDELING
  • Om FSB Gladsaxe
  • Repræsentantskab
  • Organisationsbestyrelse
  • Nyheder
    • Tilfredshedsundersøgelsen - en glad vinder
    • SMS Service
    • Afdelingsmøde - forslagsskema
    • Indeklima
    • Ny digital besøgstjeneste
    • Vejledning til afdelingsmødereferat
    • Fuldmagt til afdelingsmøde
    • Dit afdelingsmøde kan være aflyst
    • Informations- og afdelingsmøder i Torvegård er udskudt
    • COVID-19 - NYE RETNINGSLINJER I DIN AFDELING
  • Artikler
  • Udbud
  • Sommerhus
  • Persondataforordning

Kære beboere

Grundet den seneste udvikling i corona-smittetrykket har det været nødvendigt at indføre nye retningslinjer på ejendomskontorerne og ved besøg i jeres lejemål. Vi må gøre, hvad vi kan for at mindske risikoen for smittespredning og passe godt på både jer beboere og medarbejderne i jeres boligafdelinger.

Da forholdene på ejendomskontorerne er forskellige, vil retningslinjerne variere. Nogle steder vil fremmøde på ejendomskontoret kun være muligt ved forudgående aftale via mail eller telefon. Andre steder vil der være restriktioner på antal beboere i lokalet.

Hold øje med din afdelings hjemmeside, hvor der kan komme yderligere ændringer, eller ring til dit ejendomskontor for mere information.

Retningslinjer ved opgaver i din bolig

Er det nødvendigt, at en medarbejder skal have adgang til din bolig, vil vedkommende være iført værnemidler.

Vi opfordrer til, at der:

  •          Luftes ud inden besøget.
  •          Holdes minimum 1 meters afstand.
  •          Hvis muligt – at I opholder jer i et andet rum under besøget

Er nogen i husstanden syge eller testet positive med corona inden for de seneste 14 dage, må opgaven udskydes.

Mange tak for jeres hjælp.

1

Kontakt

FA09 Stationsparken 24, 2. th 2600 Glostrup

Tlf. 43 42 02 22 Fax. 43 42 02 21 fa09@fa09.dk CVR.nr. 31953316

Åbningstider

man-fre kl. 10 - 14

Links

  • SMS-Service
  • BL.dk
FA09 – Forside

Vi passer på hinanden

Administrationen:
Du er som altid velkommen til at kontakte os ved at sende en mail til fa09@fa09.dk, eller du kan kontakte os på telefonnr. 43 42 02 22, hverdage mellem kl. 10.00 - 14.00.

Hvis du har brug for at komme i personlig kontakt med os, skal du forinden et møde lave en aftale med os via telefon eller mail.

Ejendomskontoret:
Der er lukket for personlig henvendelse på ejendomskontorerne foreløbigt til mandag den 8/2-2021.
Du kan kontakte dit ejendomskontor på telefon eller mail. Du finder telefonnummer og e-mailadresse på afdelingens hjemmeside.